יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

הוראות הגעה וחניה

ברכב:
נתיבי אילון (כביש 20)
מצפון לדרום: עוברים את המחלפים של חולון, אחרי מחלף "משה דיין"\"רבין", לרדת ימינה לכביש 431 (שלט כחול גדול לראשל"צ וירושלים). ממשיכים על 431 עד מחלף "ראשונים" (לכביש 412 נס ציונה\ראשל"צ) עוברים לנתיב לכיוון נס ציונה אחרי הירידה, המון המון ישר, לעבור את כל נס ציונה, ובתוך רחובות עוד ישר עד מרכז תקוותנו.
(מי שמעדיף את מחלף "עין הקורא" - לרדת לכביש 42 (יבנה\רחובות), בצומת בית עובד שמאלה לכיוון רחובות (כביש 4303, ובהמשך "דרך יצחק רבין"). להמשיך הרבה ישר (חולפים על פני מספר רמזורים, תחנת דלק, מרכז מסחרי גדול ומגרש מכוניות) עד לצומת בו פונים ימינה לכיוון רחובות (לרחוב "ויצמן"). ממשיכים (המון) ישר לרחוב הרצל עד מרכז תקוותנו.
כביש 40 (באר שבע-גדרה-רמלה-פ"ת)
פונים לכיוון רחובות בצומת בילו (לבאים מרמלה\פ"ת הפניה השניה ימינה לרחובות. לבאים מגדרה\ב"ש הפניה הראשונה שמאלה לרחובות) וממשיכים ישר עד מרכז תקוותנו.
הכניסה הצפונית של רחובות (כביש 412)
המון המון ישר עד מרכז תקוותנו.
מירושלים\מודיעין (כביש 431)
יורדים במחלף "רמלה דרום" לכיוון רחובות וממשיכים כאמור לעיל כביש 40
כביש 4
מצפון לדרום: אחרי מחלף "ראשון לציון" (סימן זיהוי: עוברים מתחת לגשר כפול), יורדים ימינה במחלף "גן רווה" (המחלפים ממש ממש צמודים). לא לפנות ימינה לכיוון ראשון, אלא להתעקל שמאלה לכיוון רחובות. מיד אחרי העיקול אתם מוצאים את עצמכם במחלף אדיר מימדים, "עין הקורא", להוריד 20 קמ"ש ולהצמד שמאלה לכביש 431 (ראשל"צ\ירושלים). ממשיכים על 431 עד מחלף "ראשונים" (לכביש 412 נס ציונה\ראשל"צ) עוברים לנתיב לכיוון נס ציונה אחרי הירידה, המון המון ישר, לעבור את כל נס ציונה, ובתוך רחובות עוד (המון) ישר עד מרכז תקוותנו.
(אפשרות נוספת: במחלף "עין הקורא" - לרדת לכביש 42 (יבנה\רחובות), בצומת בית עובד שמאלה לכיוון רחובות (כביש 4303, ובהמשך "דרך יצחק רבין"). להמשיך הרבה ישר (חולפים על פני מספר רמזורים, תחנת דלק, מרכז מסחרי גדול ומגרש מכוניות) עד לצומת בו פונים ימינה לכיוון רחובות (לרחוב "ויצמן"). ממשיכים (המון) ישר לרחוב הרצל עד מרכז תקוותנו.
כביש 410 (יבנה\בית גמליאל)
להמשיך ישר עד המחלף החדש לפנות ימינה ומיד שמאלה ל"דרך הים" (לשעבר "דרך יבנה"\"רבין"). להמשיך המון ישר עד לצומת של מכון ויצמן (שלט גדול במבט שמאלה) ולפנות ימינה ל"הרצל" ולהמשיך המון המון ישר עד מרכז תקוותנו.

תחבורה ציבורית לרחובות
ירושלים: 434,435,432
פתח תקוה\מחלף גהה\מחלף גבעת שמואל\בר אילן\מחלף אלוף שדה\צומת בית דגן\ראשל"צ\נס ציונה: 164
תל אביב\צומת חולון\צומת טמפו\צומת אזור\צומת בית דגן\ראשל"צ\נס ציונה: 201,301
באר שבע: 367,371,351
חיפה\ת"א\כפר חב"ד\לוד\באר יעקב\יבנה\אשקלון\אשדוד - רכבת ישירה.
ירושלים\מודיעין\רמלה\ראשל"צ\באר שבע - מחליפים רכבת בתחנת לוד.
למגיעים ברכבת
לצאת לרחוב הרצל, לעבור את הכביש לתנועה לכיוון רחובות. 90% מקוי האוטובוסים שעוברים בהרצל מגיעים למרכז תקוותנו.
למגיעים באוטובוסים
* מהכניסה הדרומית (צומת בילו) לבקש לרדת במרכז תקוותנו.
* מהכניסה הצפונית לשאול את הנהג אם מגיע למרכז תקוותנו. אם לא, לרדת בתחנה האחרונה על הרצל. משם לקחת עוד אוטובוס (כאמור, 90% מקוי האוטובוסים שעוברים בהרצל מגיעים למרכז תקוותנו) או ללכת ברגל (10-15 דקות)

מרכז תקוותנו ממוקם על רחוב הרצל, מספר 108 (לא ראיתי מספר על הבניין, אבל יש שלט גדול). לבאים מדרום בצד ימין, לבאים מצפון בצד שמאל.

חנייה
יש חנייה ברחובות מסביב: שבזי, הרצל, אברבנאל (לפנות שמאלה לבר כוכבא ולהמשיך עם העיקול שמאלה)
לפעמים החנייה מאחורי הבנין פתוחה. הכניסה לחנייה מרחוב שבזי. לבאים מרחוב הרצל פניה ראשונה ימינה (מטרים בודדים אחרי הכניסה לשבזי). לבאים מרחוב מדר, המון ישר עד שרואים את רחוב הרצל. להמשיך בזהירות עד לפניה האחרונה שמאלה (כמובן לא לרחוב הרצל)


מפות: